About Me

My photo
Hardheaded, lazy, sometimes crazy..or maybe a LOT of times..shy (really?) ... and uh..be nice to me and i'll be nice back..but insult my intelligence or backstab me..u'll just see what will happen..

unforgettable nightmares (14th/15th nov 09)

Saturday, November 14, 2009

The story begins early in the morning, when i was stalking (as usual)...i ran into a friend's status... saying something like bye bye world or what .. i kinda forgot..
but what i remember the most is that she..(yeah its a her/female) has taken 5-6 panadol actifast just because she broke up with someone... come on la...its not the end of the world yet.. (mesti kaw baca ann hehe)
Alah bisa tegal biasa orang kata..kaw rilek je..kata la baru pes taim kene gni? wkwkwkwkwk ir ir ir ir

Due to my gentle giant mode...i decided to go back to shah alam earlier.. ya lor.. dont want to lose a friend because of stupid reason like that...

So, after packing up.. said bye bye to W.F.S .. (sorry tak sempat bye2 kat W.B n wife n daughters.).. i went to my car and started my journey...

Otw to my destination..i suddenly remembered that G.K said he wants to hangout with me..so i stopped at Dungun and had chicken rice there with G.K.
It was okay...but not good enough ( i look for quality not quantity )

after around 2 hours at dungun..i continue my journey...

Here's one of the nightmare i had...
When i was in K.Terengganu..i went to Esso and fill up my fuel @ rm30..rm30 only...
I thought at the beginning of LPT (Lebuhraya Pantai Timur) there is a gas station..but my thought went wrong... damn!
Its almost empty..and the next RnR is about 50km...so..while holding my bladder...i slowly (100km/h) drove and pray to GOD that the fuel will last till the next stop...

Phew...just when it hits below empty bar...i arrived at the RnR...thank GOD!

Then, i continue my journey..again...
While i was driving..the radio plays one song that i couldnt possible forget..
Whenever i hear or sing that song it reminds me of someone...
Okaylah..dont want to hide it..i'll say it..that person is Aya (hahaha!)
Because i know she likes that song..and suddenly tears started running down my cheeks.. wtf?? what happened? I was crying like hell while listening to that song and texting aya.. is it because i really miss her..or is it because i was lonely on the dark road with the heavy rains?
It could be both..but one thing for sure..i think i do miss and gonna keep missing the ever lovable Aya...
Sorry sebab selalu nganjing kaw..cynda pon rindu kaw dowh..
Kaw byk bagi nasihat kat aku..tenkss.. hehehee.. (to all readers..there is no any special feelings attached here...just a little bit of friendship feel)



Okay,..disebabkan ke-gay-an aku thu..i cannot concentrate on driving...plus it was raining heavily! And the road is dark with not much cars travelling..tiba2 teringat Paranormal Activity..damn!
ps: oh aya..da tgk dow cite thu...tipu la sia

Ok..so the next nightmare...happened just an hour ago..after we (me , myza , akak myza a.k.a ira, and sera) lepaking and eating @ Williams..a myspace friend of myza...asked her to come and lepak-ing @ rafi bistro..so we went there...
those guys..haha..no comment..tabley masok aa..perangai laen gila...ye la..remaja lagi dorang..hak hak hak!

So, that's all for this update...ciao...

2 comments:

myza said...

part pills thu sdappp je bca an an ^^

she said...

auw sweet nyaaa